Zobrazuje se ti jen zlomek úloh
Všechny úlohy jsou dostupné jenom studentům se studijním plánem.
To chci taky!

Úlohy tohoto typu tvoří odstavec textu, ve kterém je jedna část, která zbytku zcela odporuje. Vaším úkolem je odhalit, o jakou část se jedná. Otázka u těchto úloh je tedy vždy stejná:

„Která z následujících částí uvedeného textu není v souladu s jeho celkovým vyzněním?“

Úlohy - Co není v souladu

OSP Verbální oddíl otázka ID 759

Posledním samplerem v sérii testů virtuálních samplerů je čtvrté vydání populárního sampleru Kontakt od firmy Native Instruments Kontakt 4. Nejnovější verze je žhavou novinkou, která výrazně posouvá Kontakt dál, nabízí vylepšenou knihovnu zvuků, přívětivější uživatelské prostředí a nepřeberné množství zvuků.  Německá firma Native Instruments je v oblasti softwarových nástrojů pro tvorbu hudby poměrně dobře známá. Výborná obchodní strategie, výrobní program, který každý rok obsahuje celou řadu novinek, pravidelné updaty, jež posouvají stávající verze výrazně kupředu, cenová politika, velká řada produktů pokrývající celé spektrum v oblasti zpracovávání zvuku a hudby a kvalitní podpora, to vše jsou nedostatky hovořící samy za sebe. Čtvrtá verze Kontaktu je oproti ostatním samplerům tak trochu ve výhodě, protože poskytuje nejnovější technologie, které dnes nenajdete.

zdroj: www.music−store.cz


Která z následujících částí uvedeného textu není v souladu s jeho celkovým vyzněním?


OSP Verbální oddíl otázka ID 580

Elektromagnetické zbraně dokáží zničit počítače, elektroniku a elektrické rozvody, čímž ochromí značnou část civilních i vojenských systémů. Náhlé zesílení elektromagnetického pole vyvolá ve vodičích vlny elektrického proudu. Tím dojde ke spálení elektrických zařízení, a zvláště pak polovodičových čipů. Účinek elektromagnetického rázu však může být závislý na místních podmínkách a jen těžko se předpovídá. Nepřátelská elektronika může být chráněna štíty.  Ráz ale nepoškodí spojenecká zařízení v dosahu.

zdroj: 21stoleti.cz


Která z následujících částí uvedeného textu není v souladu s jeho celkovým vyzněním?


OSP Verbální oddíl otázka ID 573

Podle dobře známe teorie X mají lidé většinou tendenci se práci vyhýbat, jsou od přírody pohodlní a je třeba je podněcovat, kontrolovat a podle potřeby postihovat. Teorie X zdůrazňuje ve výkonu řídící funkce potřebu manipulativního přístupu. Na člověka nahlíží jako na pudového živočicha, v jehož povaze je vlastní zlo a kterého motivuje moc nebo síla. Za základní formu lidských vztahů považuje soutěživost. Rozhodující sociální jednotkou je podle ní jednotlivec. Zaměstnanci proto budou většinou pracovat jenom pro  pocit z vykonané práce. Přístup a postoj člověka k člověku nejreálněji vyjadřuje nedůvěra a pesimizmus.

zdroj: E. Bedrnová, I. Nový, Psychologie a sociologie v řízení firmy


Které z následujících částí uvedeného textu není v souladu s jeho celkovým vyzněním?


OSP Verbální oddíl otázka ID 524

Osudy většiny vysoce reaktivních dětí jsou rovněž ovlivňovány světem kolem nich – možná ještě více než u průměrného dítěte, alespoň podle průlomové nové teorie, která se nazývá „orchidejová hypotéza“. Tato teorie tvrdí, že mnoho dětí jsou jako pampelišky, kterým se daří prakticky v každém prostředí. Ale jiné děti, včetně vysoce reaktivních typů, jsou spíše jako orchideje: snadno zvadnou, přestože v téměř jakýchkoliv podmínkách dokážou vyrůst v silné a nádherné rostliny. Jak tvrdí Jan Belsky, hlavní zastánce tohoto názoru, reaktivita nervových systémů těchto dětí má za následek, že pro ně nepřízeň osudu v dětství představuje výraznou zátěž, ale současně dokážou těžit z příznivě podnětného prostředí víc než ostatní děti.

zdroj: CAIN, Susan. Ticho, upraveno


Která z následujících částí uvedeného textu není v souladu s jeho celkovým vyzněním?


Odběr novinek = Testy zdarma

Logo Vzdělávací skupina a nakladatelství Scholastik
Matěj Vitouch
Lelekovice 755
664 31 Lelekovice
IČ: 06616828
Aplikace na Google play StoreDoustupné na App Store OSP Aplikacehuaweiappgallery
Logo platby visaLogo MastercardPlatební brána ComGateČeská pošta logoZásilkovna logo
Copyright © 2024 Scholastik s.r.o.